اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

مرگ کارگر ۵۷ ساله در پی سقوط جرثقیل / کشف چوب قاچاق در آبگرم

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم آبان ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه کاری منجر به فوت در شهرک مهرگان، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، کارگر ۵۷ ساله حین کار با جرثقیل از کابین آن سقوط کرده و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

فرمانده شهرستان انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه دردست بررسی می‌باشد، خاطر نشان کرد: جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد.

سرهنگ منصوری گفت: رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات مناسب در حین کار از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می‌کند.

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر شدند 

 سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان قزوین، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۲۱ محمودآباد شهرستان قزوین با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته رد پای دو سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۲۵ فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری ۲ نفر دیگر و فروش موتورسیکلت‌های مسروقه معترف که بلافاصله برای دستگیری ۲ متهم به همراه مالخر اقدام شد.

سردار ابراهیمی گفت: در این زمینه ۴ نفر سارق به همراه مالخر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و یا بروز هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی توسط افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی هشدار‌های امنیتی و انتظامی پلیس را جدی بگیرند.

کشف چوب قاچاق در آبگرم

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در راستای مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری بخش آبگرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، هزار و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف شد و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳۵ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.